Conditii de Garantie

 

1. Precautii si informatii utile

               Produsele achizitionate prin intermediul site-ului nostru beneficiaza de garantie conform normelor legale in vigoare si anume O.G.21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. Fiecare produs achizitionat va fi insotit de un certificat de garantie corespunzator si de catre instructiunile de utilizare pe care va rugam sa le cititi cu atentie.

               Va recomandam sa feriti ceasurile de lovituri si sa deschideti cu delicatete bratarile. Ceasurile se vor da jos obligatoriu inainte de a face baie, de a spala vasele sau inaintea altor activitati similare in care ceasurile ar veni in contact cu apa, detergentii, produse cosmetice si chimice, pentru a evita dezlipirea partilor (pietre pretioase si semipretioase, cristalele de zirconiu, strasuri) si uzura partilor care contin piele naturala sau alte materiale!

               Ceasurile care contin parti din cauciuc, isi pierd elasticitatea daca intra in contact cu spray-urile cosmetice sau cu orice alt produs petro-chimic.

               Materialele de natura organica, perle, corale, scoici, sidef, sunt sensibile la produsele cosmetice si petro-chimice.

               Ceasurile se vor da jos obligatoriu inainte de a lucra cu diverse substante chimice, pentru a nu-si schimba culoarea si pentru a nu se deteriora stratul de suprafata.

               Ceasurile nu se vor purta in timpul unor activitati fizice de contact sau care au ca rezultat transpiratie abundenta, pentru a se evita zgarierea stratului de suprafata, dezlipirea partilor sau indepartarea stratului de suprafata al ceasului.

               Pentru ingrijirea ceasurilor si pastrarea stralucirii acestora va recomandam sa utilizati o carpa moale, speciala pentru curatarea acestora si in nici un caz nu utilizati solventi sau substante chimice. De asemenea, nu folositi parfumuri sau spray fixativ în vecinatatea ceasurilor.

               Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea SC CEBO - POINT SRL. Solutionarea garantiei se va face in maxim 15 zile calendaristice.

               La solicitarea garantiei este necesara prezentarea ceasului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente, certificatul de garantie si  documentul de plata. In cazul in care ceasul ajunge neinsotit de aceste documente, poate fi returnat solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. 

2. Clauze si conditii de garantie

               Aceasta garantie include doar faptul ca ceasul este din otel si nu-si schimba proprietatile in cazul utilizarii corespunzatoare a acestuia pe o perioada de 2 (doi) ani de la data achizitiei.

               Pentru modelele de ceasuri prevazute cu pietre (strasuri, zirconii, pietre pretioase si semipretioase), in cazul caderii acestora, producatorul sau dupa caz vanzatorul le va inlocui, intr-un termen rezonabil, numai in situatiile in care acest lucru nu este imputabil cumparatorului. Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea ceasului din motivul caderii pietrelor.

               Aceasta garantie nu include deteriorarea provocata ceasului din cauza nerespectarii indicatiilor de la punctul 1 (precautii si informatii utile), accidentelor, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acestuia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera. Orice reparatie la produsele aflate in termenul de garantie se va efectua în mod gratuit sau se va înlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuita, daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decât utilizarea necorespunzatoare a ceasului de catre cumparator. În cazul înlocuirii, nu garantam ca va fi livrat acelasi model. Daca nu este disponibil acelasi model, se va livra un model similar având o valoare echivalenta. Garantia pentru ceasul de înlocuire va fi valabila pe o perioada de doi ani de la data inlocuirii.

               Conform O.G. 21/1992, garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produse in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imputabile consumatorului. Aceasta remediere se va face intr-un termen rezonabil stabilit prin reglementari.

               Conform aceleiasi ordonante, vanzatorul este obligat, la cererea consumatorului sa inlocuiasca produsul sau sa restituie contravaloarea acestuia, numai in cazul in care timpul de neutilizare al produsului, din cauza deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie, depaseste 10% din acest termen. Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului, se face numai dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia si numai daca aceasta situatie nu este imputabila cumparatorului.

               Reparatiile de service pentru cazurile care nu sunt incluse în aceasta garantie vor fi facturate cumparatorului.

               Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. nr.21/1992 republicata si LEGEA nr. 449/2003, precum si altor modificari ulterioare. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de conditiile de garantie prevazute in acest Certificat de Garantie.

3.Garantie pe o perioada de 2 ani

               Prin garantia de 2 ani de la data achizitiei oferita, se intelege repararea ceasului pe perioada garantata sau in cazul imposibilitatii inlaturarii defectiunii, schimbarea ceasului cu unul similar. Garantia ceasului inlocuit va expira intr-o perioada de 2 ani, de la data inlocuirii. In cazul in care acesta nu mai este disponibil, se restituie  suma  platita la achizitionare.

               Ceasul dumneavoastra este garantat pe o perioada de doi(2) ani, incepand din data de la care a fost cumparat, sub aceste conditii de garantie. Garantia acopera defectele materialelor si cele de productie.    

               Sunt considerate dovezi ale achizitionarii ceasului, comanda de pe site, AWB-ul firmei de curierat sau reprezentantul care a predat ceasul. In timpul perioadei de garantie sunt acoperite numai mecanismul, limbile ceasului si cadranul.

4. Garantia nu acopera

               Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, placajul, carcasa, remontorul, geamul si bateria. Deteriorari rezultate dintr-o folosinta necorespunzatoare, neglijenta, accidente sau uzura normala a ceasului. Deteriorari cauzate de apa, in afara cazului in care este rezistent la apa.

               Clientul nu va avea nici o pretentie pentru reparari sau reglari in timpul garantiei daca:

  •           defectiunea este cauzata de folosirea improprie a ceasului (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta);
  •           produsul prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri;
  •           nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea intructiunilor de utilizare;
  •           defectiunea este cauzata de efectuarea reparatiilor sau a reglarilor de catre alte persoane decat cele autorizate de catre firma SC CEBO - POINT SRL;
  •           defecte datorate folosirii necorespunzatoare a ceasului
  •           deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
  •           durata de viata a bateriei;

               Intreaga responsabilitate a companiei noastre va fi limitata la inlocuirea sau repararea ceasului, reparatie ce nu va depasi pretul de achizitie. Aceasta garantie va acorda drepturi legale specifice; puteti avea si alte drepturi care pot varia in functie de legislatia locala. Drepturile dumnevoastra statutare nu sunt afectate.

5. Cerinte ale garantiei si alte tipuri de reparatii ale ceasului

               Daca este necesara o reparatie a ceasului, care este acoperita de garantie, va rugam sa ne contactati sa va informam unde sa trimiteti ceasul impreuna cu o descriere a defectiunii. Pentru reparatiile neacoperite de garantie, service-ul poate efectua reparatia contra unei sume de bani, care este in functie de tipul ceasului si de amploarea reparatiei. Aceasta suma de bani nu este constanta. Inainte de a se efectua reparatia, in aceste conditii, vi se va cere acordul. Va recomandam sa asigurati coletul cu ceasul, inainte de a-l trimite, deoarece nu raspundem pentru pierderile sau daunele cauzate in timpul transportului.

6. Ambalaj

               Indiferent de forma sau starea ambalajului in care primiti ceasul va rugam sa il pastrati pentru cazul in care trebuie sa retrimiteti ceasul catre noi din motive de garantie.

               In cazul in care ceasul nu este trimis in ambalajul original vom aplica un procent de 10% din valoarea ceasului ca taxa de prelucrare.Toate produsele cumparate trebuiesc verificate de catre cumparator in ceea ce priveste modelul, integritatea si aspectele estetice  exterioare in momentul primirii prin curier, in cazul unor probleme sau defecte exterioare, intocmindu-se un proces verbal cu curierul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile ce nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie, si /sau care se datoreaza unor factori externi de orice natura, nu vor fi luate in considerare.

               Produsele comandate corect si livrate gresit, cele care nu sunt conforme cu caracteristicile produsului, cele nefunctionale in primele 24 ore de la receptie sunt inlocuite de catre Crono24.

Pentru probleme in perioada de garantie sau post garantie, produsele se trimit pe adresa Str. Rasovita, NR. 16, Cladire C2, Bucuresti, Sector 3.